Veckans saker

Veckans stad: Kivik

Veckans måste: Festa med Camilla och Ragnhild på lördag

Veckans ikon: Obafemi Martins

Veckans ord: Klåpare

Veckans Big No-No: Aston Villa

Veckans mening: Varför famla i mörkret när man kan tända ljuset?

Veckans hjälte: Carl "The Gunnar" Johansson


Veckans Rating: 8.5
Få inleda en vecka på detta vis är ju bara underbart! 3 - 6 till di blåe och sedan få se Toons vinna med 2 - 0, de spelade runt bollen som kungar den sista halvleken och jag fick rysningar. Alla minnen började väckas till liv, kan de vara på väg tillbaka?


Oba Oba, du fick mig att tro. Du fick mig att gråta
Ta mig ifrån att vara en vingklippt skata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0