Äckligt

Jag förstår inte hur det fungerar, det var derby i veckan och något som skulle ha varit en fotbollsfest men som iställt blev en pinsam föreställning.
Blev faktiskt riktigt arg, inte för att se di blåe förlora för att det kunde jag ta även fall det gjorde lite ont. Men att höra om den störda idioten som satte in en smällare i munnen på en kvinlig lokförare och sedan smällde av den, det var något som förvånade mig och äcklade mig. Där emot så blev jag mer illamående av att tänka på allt det folk som rört sig vid stationen den kvällen, någon måste ha sett det men ändå så gör ingen något!
Hur ynkligt får det lova att bli liksom! En persons liv kunde vara i fara men ändå så bryr sig ingen, jag kan bara inte begripa det, jag förstår inte hur jävla mesiga folk kan bli!
Är det ingen som tänker att det hade kunnat vara just dem som varit i den sitsen? Är det så få personer som har den moralen i kroppen att de kan hjälpa en person i nöd?
Visst där finns säkert någon som ringde polisen men till vilken anledning? Tiden var då och ingen annan kunde ändå hindra det i tid mer än dem som var i närheten. Jag tycker att de som var där och såg detta ska skämmas ögonen ur sig, näst intill att de ska straffas för mened efter att ha sett det men inte gjort något.

Folk ska spela så jävla coola och tro att det är så jävla häftiga, se för fan till att vara det då också era ynkliga jävla mesar! Släpp kylskåpet ifall ni ändå inte klarar av att bära det


Kommentarer
Postat av: Malin

nej, det hade varit ganska skönt :) sen kan suget komma tillbaka om en månad igen, lagom till nästa lön :)



hur e det med Max?

2008-10-03 @ 21:44:09
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: Malin

du är alltid i rätta takter, skulle varit svårt och tro något annat din energipilla :)

2008-10-04 @ 14:55:37
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0