Det är i tunga tuffa tider som...

Man inget annat än mår bra av att se att Gerts barberare klarar av trycket och att pizzerian i Kävlinge som enligt DT säljer så väl pizza som horo, vapen och knark. Man måste ju ändå undra vad dagens egentligen är där?
Men det är dessa saker som får vardagen till att bli lite extra fantastisk.
Inte nog med det så kan man även få sig en ny frisyr under tiden som man äter en chinabox på kinakrogen för endast en hundring, inte konstigt att Kävlinge klarar lågkonjukturen så pass bra.
Även alla dessa personer med mössa plus cykelhjälm är ju något som man endast kan hylla. Det är ju bara så underbart och jag hoppas att se samma killar på cykel då snön faller och mina vinterdäck fortfarande inte har kommit så att vi ligger på en likvärdig nivå. Det skulle för mig kännas helt fantastiskt och underbart.
Och även fall det är tuffa tider så har jag i alla fall humöret kvar och viljan att gå framåt. För att kämpa för vart enda centimeter är vad livet handlar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0