Gårdagen

Igår var man ung och kry, idag mogen nog att pensionspara och möjligtvis dö.

Det var mycket information som kom in igår och lika så mycket alkohol. Med andra ord en lyckad kväll men långt ifrån perfekt, lite så som det ska vara.
Jag fick reda på att mitt välbefinnande sitter i mitt stora tv-utbud, därför har jag alltid något att göra och kan alltid vara lycklig. Fick även lära mig att livet hade blivit mycket bättre ifall man hade kunnat börja tända på alla de fula feta kvinnorna för att då skulle allt bara blivit enkelt och man hade nöjt sig direkt.
Det var mycket information där till som kom in och mycket nya saker som man lärde sig, inte konstigt att man är så sliten idag. Det är påfrestande att lära sig nytt.
Fick även en inblick i hur det kan vara att vara fastighetsmäklare då jag försökte sälja toan med den enormt långa kön genom att använda orden "mysigt" och något för den händige. Roligt nog var det att killen som gick förbi som jag kallade husets vaktmästare hade svårt att ta den kommentaren. Blev istället räddad av orden "nej, han sa att du var VD".
Även fall jag inte klarade av att sälja toan eller få en drink i baren efter varit där i 5 minuter så kan jag säga att jag inte skulle klara av att sälja lokalen men jag kan utan tvekan rekomendera Hipp och det sälskap som jag var i för att det var meningslöst roligt och det finns ingen bättre lycka än så även fall jag ljuger när jag säger det, den där blonda kvinnan skulle ha suttit i mitt knä men det får jag ta nästa gång istället.

"Inte bara är du skadat gods, du går på skrymme också!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0