Inget av nytta

Vad var din senaste snilletanke?
- Man skulle varit rik...

Hur ser frillan ut just nu?
- Hmmm... öhhhh... jamen jag är nöjd

Dagens stora händelse?
- Snacka med Stephen

Svart eller vitt?
- Vitt!

Varannan vecka pappa?
- Sätter hellre mina pengar i sparbanken

Tro, hopp och kärlek?
- Varför ska jag tro när jag vet, varför ska jag hoppas när jag kan göra och hur hjälper kärleken mig?

Vin eller öl?
- Varför inte blanda?

Favorit mat?
- Den jag själv inte lagar

Hur är din hälsa?
- Jag skakar med högerhanden

Bryr du dig om dessa frågor?
- Svar nej!

Bryr du dig om mycket?
- Endast det som rör mig

Vad rör dig?
- För hoppningsvis inte du ifall du är ful

Senaste låt du sjöng?
- Play whit fire

Hördes det bra?
- Ingen kommentar

Dagen mest använda ord?
- Grattis!

Nöjd?
- Aldrig!

Glad?
- För det mesta

Nykeln till livet?
- Inte helt säker men det är nog inte min hemnyckel i alla fall

Ett sista ord?
- Like I give a fuck! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0