Nice!

Har efter att varit igång sedan 07.00, druckit 7 koppar kaffe, 1 redbull, nikotinintag i flera etapper, buffe på chillout även lyckats besöka Hässleholm, Önnestad, Kristianstad, Vinslöv, Kristianstad igen för att sedan dra inom Ystad och till slut hamna på ett tyst kontor och ta mig en kopp kaffe till och njuta av hur tyst och skönt allt är här just nu.
Skönt när det är helt fullt en hel dag igenom, speciellt när ens leende skiner som en sol och man gör allt för att vara på topp. Kanske behöver jag inte säga allt för mycket men jag lyckades i alla fall bra idag och det är vad som räknas vid veckans slut =P
Man blir lika paff var gång man kommer till sturup och det inte luktar flygplans brännsle, nästan så att man saknar det. Blir ju lite skönt dåsig av det. Bättre lycka nästa gång ;)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete och ta en kopp kaffe till, bra för magen... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0