Skumpa på fredag =D

Kan inte hålla tillbaka det, glädjen är stor när orden trillar ut. Ja, jag och Calle går självklart hem med bubbel på fredag efter att vi gjort bra ifrån oss de 2 dagar som varit denna veckan. Känns som en bra klapp på axeln och något som vi båda är värda. Verkligen skönt!
Inte bara det så går nu Wendela i pension efter 3 år i tjänst och 10.500 mil. Nu blir det istället Kregg som tar över och jag hoppas att få minst lika många bra stunder med min nya V50 vid namn Kregg.
Är som sagt en tung vecka som ligger framför mina fötter men det känns som att det går åt rätt håll och hjärtat känns bättre och bättre. Lite irriterande bara när man vill ge 150kmh i var kurva men att jag nu får hålla mig själv tillbaka lite, viljan är ibland lite för stark och leendet för stort... ge mig en vecka och allt är tillbaka på sin plats =P

"Sjung hej allihopa..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0