Sweet!

Tillbaka i form, tillbaka till mig själv. Åter igen så är man smack-Max alias lill Olsson som är på så otroligt bra humör. Till och med så att folk i min omgivning har börjat prata om hur gott det är att jag är positiv och glad, där av några som undrar varför. Men vad fan, det är ju jag. Känner ni mig inte bättre än så? =P
Jag bygger allt på passion, jag hänger inte upp mig för småsaker och ifall det händer något stort så ryter jag till ordentligt. Jag skrattar och ler åt det mesta och ser till att ha det roligt, jag hittar ironin i det mesta och jag njuter av vart enda sekund. Jag älskar mitt liv!!!!
Just nu har jag träningsverk i mitt leende och jag vet inte hur jag ska förklara det.

Det enda som saknas nu är att bilderna från igår ska läggas upp på facebook, då är jag riktigt nöjd. Kanske att min dator ska fungera korrekt också så att jag kan lägga upp bilder från igår. Men det kommer om inget annat.
Nä nu ska jag snart ner och käka, vill ha en stor fet biff med pommes och fettrik sås med extra allt. Man lever ju bara en gång och det är nu =P

Puss på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0