Var bara tvungen att sno tillbaka den...

Ikea är helt enkelt uselt! men ändå bra

Max tyckte att det var viktigare med en tjej som hade charm än en tjej som kunde dansa. Jag tyckte båda delarna var lika viktiga!

*Hartler säger:

jo men vafan, jag kan ju inte dansa så jag kan inte begära det av andra
 Malin | | säger:

haha det är sant

 Malin | | säger:

och jag har ingen stor snopp, menas det med att jag inte kan begära det av andra?

* Hartler säger:

Du kan ju alltid köpa en dildo och ha den som mått

* Hartler säger:

Att tänka på är att du måste ha en i var färg, annars så begränsar du dg för mycket

* Hartler säger:

och att träffa en kille med eldriven snopp är väldigt ovanligt

 Malin | | säger:

i know.. eldriven snopp är svårt och få tag på! du känner ingen?

* Hartler säger:

Min är inte eldriven men många säger att den går som att den gick på dyracel

 Malin | | säger:

ah, ja.. duracell är bättre än dom billiga allternativen som ikeas egna..

* Hartler säger:

Det är ju ingen tjej som letar efter den svenska ikeasnoppen, så enkelt är det

 Malin | | säger:

precis, är duracell utländskt?

* Hartler säger:

tror den går under ikea namnet snoppen - Ligga

* Hartler säger:

Det finns ju det också men det är ju den skånska modellen som är bestsellern

 Malin | | säger:

heter batteriet det?

* Hartler säger:

nä det är hela paketet

 Malin | | säger:

skånska? det är nog för vi bor så nära danskarna... och dom äter wienerbröd och pölse! och det säger ju ett och annat!

 Malin | | säger:

oj, hela paketet? ikea och deras "gör det själv" med tusen delar att sätta ihopa

 Malin | | säger:

kan man inte bara få det gjort där?

* Hartler säger:

Man tycker ju det! Känns inte bra att behöva ta fram verktygen för att få sig ett ikeasex

* Hartler säger:

men vad som är bra är att man har 30 dagars öppet köp och att det går att reklamera

 Malin | | säger:

nej ellerhur :/

 Malin | | säger:

ja, vem vet vem som har användt min produkt innan, snacka om mys!

* Hartler säger:

Det värsta är ju att den innan dig kanske till och med använde Ikeas familjekort

 Malin | | säger:

hahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0