Visst är det gött!

Snart är en hel ny vecka avklarad och det bär av till götet imorgon. Tyvär så ska jag hämta Sandra vid Jägersro redan klockan 05.30 imorgonbitti men vad fan, värre morrnar har man varit med om.
Kommer att bli riktigt nice och jag ser verkligen fram emot att se deras nya depå, snacka med kollegorna där upp och självklart lära mig något nytt förhoppningsvis.
Har haft en händelserik vecka och visst är det underbart! Jag har hunnit med att bli sågad vid fotknölarna av en kund, fått jobbdatorn till att krasha, läst mailen på kontoret långt in på kvällarna, tagit fram stats och offerter samt sladda runt med bilen för att ha extra roligt. Inte nog med det så har jag fått in extra mycket att jobba på och det är bara gott! Inte för att det inte är jobbigt men för att saker och ting händer och jag står fortfarande upp och ligger kvar i samma växel, inget fäller mig och jag ser till och löser allt som kommer in. Det är bara så jävla gött att sträcka ut ryggen och trycka tillbaka axlarna, en skön känsla av att inget får en att vika.
Jag vill ha mer ansvar, jag vill göra mer, jag lever livet och det är bara så underbart.

Känns som att jag hittat tillbaka till mig själv igen. En känsla som gör mig så sjukt happy, vill bara krama om mig själv och klappa mig på huvudet. Det är hundra knyck hela vägen och det är bara en så obeskrivlig känsla. Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0