Alla dessa mogna kommentarer

Kan man mer än älska när folk skriver anonymt till en? Det är väl bara underbart när någon som ej vill säga sitt namn skriver psykfall till en och hoppas att jag ska ta illa vid mig.
Jag vet inte riktigt hur det är tänkt att det ska fungera? Varför ska jag ens ta till mig något sådant?
Det måste ju vara någon som är avundsjuk för att jag är på väg att bli glad igen och att jag snart får allt att flyta på i vanlig tackt igen. Är det så svårt att unna mig det?
Jag brukar inte säga detta själv men för en gångs skull så säger jag det, jag lägger andra kinden till för att jag påverkas inte av det och vill istället tacka för att ni bryr er på något sätt. Annars så hade det inte varit värt tiden att skriva.
Rätt roligt att tänka på det egentligen för att jag tycker att alla klagar över att det finns personer som skriver anonymt men folk gör det ändå mot andra.
Tydligen är jag ett psykfall men jag försöker ändå att vara glad och positiv, det uppskattas tydligen inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser anonymt men är på din sida. ditt ex och hennes syster (?) verkar inte helt friska. vad är jossans blogg förresten?

2008-09-25 @ 21:19:17
Postat av: Simon

Det verkar faktiskt som att du bryr dig om anonyma kommentarer eftersom du skriver ett inlägg om det.

2008-09-25 @ 23:09:47
Postat av: Sophie

Hennes syster???? vad fan har jag med det här o göra??

2008-09-26 @ 08:24:40
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0