Fan vad nice helg

Helnöjd till 1000 även fall lördagen blev väldigt trött. Har hunnit med allt som jag velat och känner mig back in business. Är sack-max igen men med en högre status.
Nu går allt min väg igen och jag har det roligt. Kan nog inte önska mig något mer.
Allt känns bara så bra nu och det känns som att allt som har hänt har stärkt mig och jag ser klarare nu än någonsin annars. Vad som hände var helt rätt och nu kan jag bara göra allt på bästa möjliga sätt och jag ler så stort.
Mycket som är positivt nu och jag tänker inte avslöja =P
Jag säger bara Sweet och nu börjar något helt nytt.
Slå mig en signal ifall ni ska festa =D
Göteborg på lördag bara och då är ni inte med ifall ni inte heter Storschen!
Fy fan vad det är skönt att vara singel igen, har aldrig känt lika dant för det tidigare

Gott nytt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0