Jobbigt

Trött och frustrerad. Vill bara framåt men ändå är det full gas och jag kanske borde vila. Hittar inte de där stunderna då jag bara vill tvinga mig fram till det absolut bästa.
Jag är frustrerad och jag vill, jag vill, jag vill så otroligt mycket men det vill sig ändå inte. Där finns mer att ge men jag hittar inte växeln, jag måste hitta nästa nivå.
Jag måste efektivisera och göra allt mycket bättre bara men jag hittar inte ideerna som kan hjälpa mig. Jag måste hitta lugnet i mig själv när jag kommer hem men finner inte tiden just nu. Måste motionera mer och få min kropp och själ att må bättre för att få allt att funka, måste andas.
Måste få in den sociala biten och sova mer. Just nu står jag och stampar, måste hitta rätt tråd att dra i men just nu bara frustrerad och det känns tungt.
Det är nu en situation att visa att man orkar brösta smällen och övervinna allt, det måste bara göras. Så andas in, andas ut. Dags att ta sig samman och hitta ryttmen


Kommentarer
Postat av: Två damer!

Nu börjar det gå nerför... lägg ner! eller starta om din blogg!! tack på förhand!

/ditt gamla ligg med väninna

2008-09-17 @ 20:43:02
Postat av: Mysan

fortsätt o kämpa, du klarar det. Och du...din blogg e förjävla bra ;) //Din gamla vän

2008-09-20 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0