Nä nu ändrar jag kurs

Sitter här nu och fryser skiten av mig. Det blir bara kallare och kallare, speciellt då förkylningen har sitt grepp om en också. Men i alla fall så måste något göras, inte just mot kylan mer än att klä på mig men något ska göras så att jag rycker upp mig och kommer någon vart. Det är dags att få hjulen att rulla full fart igen och öka en växel.
Gå tillbaka i gammalt mönster, något man faktiskt saknat. Jobba på, sätta bonus, göra mer och till slut komma till helgen för att festa loss och ha det bra. Se till så att det är maxat var helg och dansa med höga ben.
Det finns så mycket annat men jag känner att jag inte får ut det i ord på något bra sätt. Det jag behöver göra just nu är bara att få igång jobbet på en ultimatnivå och sedan skenda hela helgen igenom för att hitta tillbaka till mig själv, hitta tillbaka till ett glatt humör och positivitet.
Jag har sagt "Fuck it" och nu är det dags att lämna alt bakom mig. Jag vill inte vara bitter och jag vill inte varra ledsen för att det är inte jag. Nu vänder jag på steken och gör mitt liv värt att leva ;)


Livet är en ända lång gång till döden, ser man inte till att göra något roligt av det så blir det bra tragiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0