Nä nu jiiilar får det smälla

Nu jävlar är råttet drogat som man brukar säga.
Nu har det varit för tungt, för tråkigt och för energikrävande. Inte nog med det så har det inte sjungits "o-oh-oh-oh Smack-Max...." sedan midsommar, inte ens dansat med höga ben på en allt för lång tid.
Ja jag vet! För jävla dåligt!
Jag är tillbaka som den bittra jäveln med det glada humöret, den sanna bilden av mig själv som är sur, sne, ledsen och framför allt bara släppt allt runt omkring mig. En situation då festen smakar bäst medans man känner att man har inget att förlora även fall man har det.
Så därför är det klackarna i taket och en kväll som ska bli helt upp och ner.
Jag är sugen och snart sparkar det igång.


"Ölar du nu igen Harrry...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0