Storschen är kung

Fick ett samtal av Storschen innan idag och pratade minnen eller kanske i detta fallet mer mindre minne. Men i alla fall så är det ett under att bara Storschen blev portad från stället i Helsingborg och inte jag. Tydligen har de en bild av honom i garderoben som säger att han inte får komma in. En sjukt ball kväll helt enkelt.
Vi var som två idioter som lyckades med allt, eller kanske inte riktigt allt. Det slutade ju med att vackterna kasstade ut Storschen och jag stod med ett gäng brudar som skällde ut mig för att jag och Storschen hade raggat på dem alla, måste tilläggas att fy fan vad dåligt man kan ljuga ibland.
Någonstans från det så gick jag och minglade med en hotdog i handen och jag undrar än idag hur jag fann mig själv i tanken just då men jag tror att jag var kung.
Det var i alla fall förbannat roligt och därför så drar jag nog med till Göteborg med Storschen på lördag och ser till att ha en helskadad kväll och bara ha det sjukt roligt. Alltid roligt att komma ut i en annan stad som omväxling.
Kommer att bli sjukt jävla ball och självklart så kommer det att fotodokumenteras hela alltet igenom, mycket möjligt att man i efterhand kan se samma bilder i garderoberna ute på de olika ställena i Göteborg men man får väl se om vi kan lyckas med den prestationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0