Tillhör det förflutna

Jag orkar inte just nu och jag orkar inte imorgon, inte om en månad, inte igen.
Jag brukar vara glad och positiv men nu har allt bara blivit upp och ner då mina tårar rinner längs min kind. Inte blev det som jag hade trott och än en gång så fick jag veta att mina känslor på något sätt alltid är starkare.
Jag vill inte bry mig men jag gör det ändå, allt känns bara så tungt så nu skiter jag i allt, jag bränner alla broar och jag bränner allt. Vi är inte längre något till varandra och det sista som jag vill är att behöva ta del av ditt sällskap då det gör mer ont än något annat.
Jag gick på en väg som jag trode var rätt men visade sig vara fel, jag väljer nu en annan och bränner alla broar. Jag gör det inte av hat, jag gör det för att jag förlorade en flickvän och var inte ibehov av en vän.
Det vi hade tillhör det förflutna, en dröm byggd på en dålig grund. Det vi har nu är två olika framtider som inte korsar varandra och jag vill hålla det så.

Även jag är en person som visar känslor och framför allt en person som känner dem. Jag skriver det inte i hat, jag skriver det av en smärta som jag inte vill känna en gång till i mitt liv.
Var glad, vi skiljdes inte som ovänner i alla fall

Kommentarer
Postat av: Anonym

skiljdes inte som ovänner kanske.. men du ser gärna till att vi blir det men kommentarer som den du lämnade i min blogg.

bränna broar?

tydligen inte..

2008-09-23 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0