Varför dödar ni klubben!!!!!!!!!!!!!!

Jag ville inte tro på det när Niclas sa det, det fick inte vara sant, det kunde bara inte vara sant.
När jag senare satte mig och läste orden som föll ut på Svenskafans om våran räddare och hjälte Kevin Keegan och att klubben går ut och sparkar honom, inte ens ger honom en hel säsong!
Jag sa det när de sparkade Big Sam och mina ord är lika dana idag. Då det som skiljer är att jag då sa att den dagen de sparkar Keegan så är klubben slut, nu känns det bara som att allt är slut.
De har sparket hjälten som har fått trenden att vända, killen som fått alla supportrar att tro på bättre tider. Så att jag nu får följa en usel säsong igen och hoppas på att dem inte spelar i championship istället för Premierleague.
Alla vet det, det är bara så. Jag tackade Mike Ashley för att han räddade klubben ekonomiskt, men nu har han förstört hela klubben och all dens framtid.
Faaaaaaan!!!!!!!!!!!!

Det har fallit en del tårar de senaste två timmarna, jag är så jävla förbannad. Varför förstörs klubben jag älskar gång på gång?
De har alltid varit mina hjältar och kommer alltid at vara det men ibland så känns det bara tungt.
Jag vill säga att jag inte ska se en match till i år för att jag är så förbannat arg men jag vet att jag ändå kommer att göra det. Faaaaan... just nu känns det bara som en otrolig smärta, en smärta lika stark som de hundra tals supportrar som står och skricker utanför St Jame`s Park.

Fan jag är verkligen en vingklippt skata

Det finns inget som missköts så dåligt som skatorna (Newcastle) men ändå så påverkar det en lika dant var gång. Jag pallar egentligen inte men jag kan inte släppa taget.
Just nu är jag så knäckt att det finns få saker som jag pallar. Jag är inte hungrig men känner att jag måste äta även fall jag vara nere i gatuköket så vände jag på skorna så fort att jag såg att där var en som jag kände. Jag vill slå mina knogar blodiga av ilska men klarar av att lägga band om mig, jag är i brytningsfas pga att det finns personer som skiter i klubben som alltid varit i mitt hjärta. Jag känner ett stort hat just nu och lite för mycket känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0