10 snabba

Vad är ditt tips till de unga?
- Ta allt som en klackspark och gå ut som en vinnare

Ditt främsta motto?
- Ju enklare man gör det desto bättre blir det

Har du hittat kärleken?
- Nej det tror jag inte att hon hette

Favorit plagg?
- Slipsen

Din lägsta period i livet?
- Ser fram emot morgondagen

Vad kommer dina barn att heta?
- Spelar inte så stor roll, de kommer ju att heta Hartler

Kan man köpa allt för pengar?
- JA!

Lär man sig av sina misstag?
- Endast dem som man kommer ihåg samt själv förstår att man gjort fel. Frågan är nog mer vilka som är viktigast?

Hjärta för hjärna?
- Tror att det är som i försäljning, 80% känsla och 20% fakta är vad man går efter när man handlar. Där emot så utläser man alltid statstik efter fakta. Hade hjärtat kunnat tänka så hade vi haft världsfred

Hur ser din framtid ut?
- Allt är samlat i min kalender, strukturerad som man är



Jag tar det för givet men jag tackar för kaffet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0