Citat

"Människor har fött barn i fler tusen år, inte behöver man läsa en bok för det" - Pappa när mamma väntade Tim

"Den domaren är fan såld", "Ja på ICA" - Jag och Flaggan efter en förlorad fotbollsmatch 

"Den där Peter Arm är så söt..." - En äcklad Henke imiterar

"Säg mongo från Kongo... Ralph från Tygelsjö" - TV-Jimmy lärde sig ett nytt skämt...

"Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" - Arne Hegefors

"Nästa gång så åker jag med till Sverige utan att prata med min fru innan, när jag kommer hem så säger jag att jag är så ledsen" - Pah Kolli (Gambia)

"Should we go up to the takteras?" - Pappa till ett engelskt par som ville hyra huset i Gambia

"Tvinga mig inte att käka upp min jävla mössa!" - Lille-Mats under en match mot Ystad, domarna bar av Mats från planen

"Yxel Osmanovski, stavas som det låter" - Anton Cliffmark när vikarien kastade ut honom och frågade efter hans namn

"Kumbajama Kumbajama..." - Jag, var gång saker och ting sket sig på kontoret

"Det har varit ett bra rooooow" - Stephen Naylor skulle förklara att det varit ett bra år

"Då sa jag till domaren på ren skånska, Go home!" - Robert Burakovski

"Fuck mys, jag är lycklig!" - Jag förklarar läget

"Att trilla och fall är samma sak men vad gjorde du för mig?" - Smygflörtade lite

"Kim vill inte ha dig, du är fet!" - Calle till Ronja 

"Jag söker seriös fitta" - Calle pratar djupt på KB

"Va! Är vi redan i Tyskland?!" - Anders Jacobsson, 3 timmar efter att vi gått av båten i Tyskland

"Du dricker inte mer!" - Flaggan direkt efter åt

"Hur påverkas du av lågkonjokturen?" - Henke till vakten på Hipp

Kommentarer
Postat av: Henke

den sista är fan inte sann allså, jag dööööörrr!!!! ha ha ha ha ha

2009-04-11 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0