Dagens I-landsproblem

Jag iscensätter, kom hem från gymmet och tryckte i mig lite proteinskit. Slängde mig i duschen och fixade till mig, gick ut i köket och började steka pytt i panna. Slängde mig på soffan och slog igång tv:n och kände en lättnad för att vara ledig även fall magen kurrade efter krubb. Sprang ut i köket med jämna mellanrum för att röra runt lite i pantoffla/kött-röran, led i 10 minuter innan käket hade blivit färdigt. Kunde knappt bärga mig, kastade upp det på en tallrik och gick till kylen... och vad fan?! Varför ställer jag alltid tillbaka ketchupflaskan när den är tom?!
Detta är utan tvekan dagen I-landsproblem, ett så pass illa problem att jag vet att det kommer att återkomma. Den jävla ketchupflaskan står kvar i kylen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0