Dagens oskyldiga flört

Var inne om Kundservice i Helsingborg innan idag och försökte som vanligt att höja upp stämningen lite, i detta fall genom att oskyldigt flörta med Tessan. Fick svaret svart på vitt, hon kräver en flaska vin och tusen spänn för att det ska bli en dejt och cirka det dubbla för att det ska bli en lyckad.
Efter att ha tänkt efter en lite stund (2 sekunder på sin höjd), bestämde jag mig för att göra en enkel jämnförelse på ett sätt som jag trodde att Tessan skulle förstå. Jag provade helt enkelt att sälja in mig som en transport, vill hon vänta en 5 dagar så kan hon välja DHL, utan service som ingår och jag går under benämningen skadat gods. Eller så kan hon få en expressleverans till ett billigare pris med UPS, dock så har dem endast små paket. Vilket självklart säger att det är bättre att ta något direkt med mig, Mr TNT. Kan fås tidsdefinierat, hög kvalitet och en kundservice som ringer ifall det skulle inträffa några missöden.

Sammanfattning:
Jag fick ingen dejt och heller ingen puss på kinden. Men jag fick ett stort leende, lite skratt och förhoppningen av att hon varken väljer UPS eller DHL. Precis det som alla TNT-säljare vill ha.
En enkel sak som förgyllde min dag, tack för att ni alla finns på kundservice i Helsingborg. Ni gör ett underbart bra jobb och får en alltid på gott humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0