Uttryck som borde användas

  • Dra på trissor broder
  • Ska vi kramas med en högre potential?
  • Han har inte alla pollar i stallet den
  • När tandborsten flyttar in är det roliga över
  • Är man dum i huvudet får kroppen lida
  • Även fula behöver kärlek
  • Då var det min röv på grillen igen
  • Livet är en fest, se till att du blir bjuden
  • Botten upp och fötterna ner
  • Får inte jag en bira till så trillar jag av sätet
  • Glöm aldrig att hjälplösa ej behöver hjälp
  • Blanda inte in mig i vårt förhållande
  • Lingon i hängmattan
  • Ät för fan, fettman är ärftligt!
  • Som att pissa på en panda

Kommentarer
Postat av: madde

hihi vissa va väldigt roliga :)

även fula behöver kärlek?? o hur länge ska man behöva vänta? hahah

2009-04-26 @ 23:32:40
URL: http://darhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0