Kokar!

Finns vissa saker i livet som bara får en att koka, saker som får en att näst intill få tuppjuck. Sådana stunder är just nu, jag bara fucking kokar! Är helt sjukt förbannad och näst intill okontaktbar. Makalöst att jag håller mig så lugn som jag ändå gör när det kliar hela vägen ut i fingerspetsarna och det bara maler i huvudet.
Måste avreagera med något, måste ha en öl eller två och bara släppa allt. Vet inte när jag var så här jävla förbannad senast, jag fucking kokar!
Makalöst! Finner inte ens lusten av att säga fantastiskt. 
Dags att rensa huvudet och svära en lite stund. För nu är det fan dags för två bira, en high five och en falafel...



Tillräckligt för mycket gör en inte tillräckligt nöjd, i min värld handlar det om mina standards!
Tack för kaffet!

Kommentarer
Postat av: Mickan

vad har nu hänt??

2009-04-04 @ 00:45:23
URL: http://memickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0