Life is good!

Har varit ute och fått mina efterlängtade Mexikanska salsor och mina kubanska cigarrer, sitter nu med en känsla som är svårbeskriven. Fjärilar i magen som en fjortis med vårkänslor. Hittar inte orden för att beskriva.
Tänk er att man köper hem fläskfile, marinerar det rikligt med chilisalsa så att man får en sötstark smak tillräcklig för att ögonen ska börja rinna när man äter det, tillsätter sedan lite potatisgratäng och korkar upp en flaska rött. Tar fram en cigarr efter att den legat och fått dra åt sig fukt i en veckas tid för att fullfölja njutningen tillsammans med vinet efter maten.
Detta är egenromantik på hög nivå, det är en lycka som inget annat likt.

Vill tacka Lee så otroligt hemskt mycket för att hon smugglade detta genom tullen och som ger mig chansen till att mysa med importgods som smakar bättre än allt annat. Stor heder till Lee, jag är skyldig dig en tjänst

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Åh, det låter ju supergott! Älskar uteserveringar, finns det nått mysigare??! =)

2009-04-26 @ 11:00:32
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Lee

Haha detta inlägget har inte jag sett. Fett. haha :) Det var så lite så. Kram

2009-05-24 @ 15:09:54
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0