Nytt PB i bänk!

Kanske inte var den bästa dagen att välja för att maxa, men ska man se det på det viset så kommer man ingen vart. För att för första gången i mitt liv så lyckades jag ta mer i bänk än vad jag själv väger även fall det var med nöd och näppe som jag klarade det. Så nu är 90kg i bänk vad jag klarar av att maxa och min vikt är 89kg.
Har en bra utveckling nu på det hela, så nu sätts målet på att klara 95kg om 2 veckor för att sedan uppnå målet att klara av 100kg innan sommaren.
30%-ig ökning på ett halvår och hoppas att kunna fortsätta i den formkurvan. Sätter därför upp ett nytt mål som är att kunna klara 140kg i bänk innan nästa år är slut. Känner mig självsäker och självförtroendet är det inget fel på.
Det nya creatinet och proteintillskotten fungerar susen och man får se vart det kan leda en.

Visa pappa vinnarvägen och en falafel i halvtid, pappa är på humör 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0