Söt, hittade den på nätet

Namn: claudia (fult jag vet)
Bästa platsen på jorden: stranden (när det är solnedgång
E-post: [email protected]
Favorit-tvprogram: nanny är ball
Favoritkläder: mina jeans och min svarta tröja
Favoritmusik: allt möjligt
Har på mig just nu: jeans och en svart kortarmadtröja
Högsta önskan: att bli tillsammans med en kille som jag har varit hemligt kär i 3 år.
Kan baka bullar: öh nej eller kanske ja negerbullar
På söndag ska jag: lata mig
Tycker inte om: nazar och hundar
Tycker om: tigrar, killar, godis mina bästisar och mitt liv
är bra på: öhhh inget snacka det är jag bra på
ålder: 14
åt till frukost imorse: jordgubbar
Hittade hit genom: Chat
Datum: Söndag den 25 juni 2000 23.09
Meddelande:
denna hemsidan var coolt gjord bra. hm jag vill hälsa till max hartler att jag älskar honom och kommer alltid att gör det. puss åå kram lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0