Fyra timmar och ett långvarigt helvete

Okej, nej jag ska inte stöna allt för mycket. Det handlar ju ändå om min stora kärlek här i livet och även fall den kärleken inte är den bästa så är den mig trogen, dock så måste man ju svära lite ibland när det ser som värst ut.
Så hur ser det ut då?
Jag får väl börja med att säga att Newcastle står utan tränare då Shearer fortfarande inte fått något nytt kontrakt och jag vet därför inte vem exakt det är som står vid sidlinjen. Obafemi Martins, Beye, Owen och Bastian Bassong har försvunnit från klubben och jag får nu lägga mitt förtroende hos de unga spelarna som får chansen då inga nya spelare har köpts in till klubben.
Om ni undrar varför det ser ut som så, då får jag berätta att Mike Ashley gör allt för att sälja klubben och därför inte bryr sig ett skit. Moat, en affärsman från Newcastle har lagt ett bud på klubben men det sägs att Ashley vill ha mer. Därför är det stiltje och för var sekund som går så faller klubben allt tyngre och det enda som kan rädda Newcastle United är de unga hungriga spelarna från den egna stan, de som har hjärtat på rätt plats.

Kanske jag överreagerar, kanske inte. Men hur som hellst så finns där mycket som oroar mig, mycket som kan gå snett men som vanligt gällande klubben, allt för mycket som man önskar sig. Så för helvete Ashley! Du har förstört mer än vad jag kan förlåta dig för, sälj de svartvita till Moat. Sälj till personen med hjärtat i stan, sök inte köpare i arabvärlden.
Ashley, du må vara ett stort jävla rövhål men visa för fan att du har någon heder i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0