Roligt när folk skickar fel

Idag fick jag ett SMS som klart tydligt hade gått till fel person, jag läser:

"Sara kan komma hit och ta barnen halv nio. Om du kommer 20.15 så kan vi börja lasta. Ledsen att behöva besvära dig =/ Kjersti"

Jag svarar: "Det är ju friidrotts VM, får bli en annan dag"

Respons: "Du skojar!"

Mitt svar: "Ja det gör jag. Tror du skrivit till fel person. Mvh Max Hartler"


Sådana här saker får en bara till att må bra och le lite extra, kanske för att jag underhåller mig själv väldigt lätt. Med andra ord, ett positivt och bra levnadssätt som funkar i alla lägen

Kommentarer
Postat av: Adam

Vet inte hur det gick för honom, han reste sig upp och gick iallafall =)



Ja, man får lite skumma sms ibland och mitt i natten dessutom. Suck!

2009-08-19 @ 17:53:00
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0