Veckans saker

Veckans ord: Kroniskt

Veckans måste: Mammas födelsedag

Veckans mening: To Do List!

Veckans kvinna: Linda

Veckans Big No-No: Julhandel

Veckans stad: Laholm

Veckans ordspråk: Det är nu du har dåtidens facit i hand


Veckans Rating: 7.1
Alldeles för länge sedan som jag gjorde en veckans saker senast. Inte nog med det så närmar sig semestern med stormsteg och förkylningen börjar komma ikapp en, detta ihop med två neandertalande knän som får mig att vakna mitt i natten. Men det är ju tur att man är en bitter jävel med ett glatt humör som hatar julen och kan glädjas över att klapparna är handlade och att jag snart kan sova bort några dagar.
För med facit i hand så gillar jag det innerst inne, för visst är livet ironiskt och man måste skratta åt det när ingen annan gör det. En meningbyggnad som säger att man bor i ett I-land samt har det bra gott men inte mer gott än en 7.1:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0