Min älskade mamma ska gifta sig

Var tidigare idag hos min mamma och åt mat och hade det trevligt. Tycker alltid om att träffa min mamma, hon är ju för mig en stor förebild och en otroligt betydelsefull person i mitt liv. Som ni många kanske vet så betyder min familj otroligt mycket för mig i all allmänhet, där emot så är mamma alltid mamma och hon vet bäst, även i de fall då hon inte har en aning.
Blev därför så otroligt glad när vi satt sammlade i hennes vardagsrum och hon kom med två papper i handen, ett till mig och ett till min bror och hans sambo Tina. Jag hade det väl lite på känn när jag såg papperna men blev tvungen att öppna upp det vikta pappret och läste orden överst, "Tio fina år tillsammans firar vi med bröllopsfest!!".
Jag kände direkt en otrolig lycka för min mamma och kramade om henne och gratulerade. Hon är ju verkligen värd detta och än mer värd sin Lars som jag inget annat än positivt kan säga om. Ni må vara olika men ni är som perfekta för varandra, detta är nu början till era livs seglats till rikedom av lycka.
Men inte bara tycker jag att det är roligt att de ska gifta sig utan det var en otrolig ära att få frågan om att vara toastmaster, en uppgift som jag mer än gärna tagit på mig även fall det kommer att bli svårt att få ner hela mitt livs kärlek till min mamma på ett papper på bara tre månader. Men även fall jag antagligen kommer att känna att det finns så mycket mer att skriva om och så mycket bättre jag hade kunnat göra det under en livstid så ska jag göra det på bästa möjliga sätt det är nu det gäller och inte senare. Med andra ord inte en dag för sent.
Detta känns verkligen som en ära och jag kan inte vara lyckligare för min mamma än vad jag är. Du vet att jag hade gett dig hela världen bara jag hade kunnat.

Ett stort grattis till världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0