Radio City Rock

Jag får börja med att tacka Henke för att han råkade radera alla mina radiokanaler i bilen, hur han nu lyckades med det. Antagligen bara tomten som vet. Men det tvingade mig att lägga in kanaler på nytt, då det plötsligt inträffade. Jag hittade den, radiokanalen som slår allt med hästlängder och den kanalen är danska Radio City Rock. Sänder sköna gamla godingar till moderna klassiker och även de kommande klassikerna.
Synd bara att man inte får in den i Malmö, men ifall ni är i Helsingborgs trackten eller en bit där ifrån uppåt så är det ett måste att ställa in radion på 91.8. Jag säger att den väcker goda minnen och det får en att le lite extra stort, utan tvekan denna kanal jag sökte efter då jag skrev att de fan var för negativa på radio och att ingen brydde sig. Här har vi medicinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0