The Gunnar

Nu har han lämnat, min hälte och min andra pilot. Mannen som har fler produktnamn än DHL, Carl "Der Kaiser" Johansson. Den godtrogna innesäljaren som verkligen gjort ett fantastiskt jobb och kommer att bli otroligt saknad såväl av mig som alla andra av mina kollegor.
Skulle ljuga ifall jag skulle säga att det inte känns tungt att bli av med dig Calle men samtidigt så tycker jag att det är förbannat roligt för dig att du får göra det som du hellst av allt vill göra. Så jag hoppas verkligen att ditt företag kommer att gå bra, samt att du ringer mig när du behöver skicka något express. För att du vet vilket företag som är bäst på det.
Så ta nu din turpenna och skapa något bra, "the force is whit you".
Glöm inte bort att du har en stående inbjudan till alla after work hädan efter, en gång en hjälte, alltid en hjälte. Tackar för den tiden som varit, du höjde verkligen ribban för alla andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0