Sammanfattning i ord av 2008

Ja vad ska man egentligen säga? Gjorde mitt 3:e år på TNT och det känns fortfarande som att det var igår som jag började.
Fick börja året 2008 med en jävulsk förkylning och är glad över att slippa det detta året. Hur som så kan jag i alla fall säga att detta året har en bättre start. Annars så tycker jag att året bara flög förbi som inget annat. Inte allt för mycket att påpeka egentligen. De resor som gjordes under 2008 var ganska få men de flesta var ganska bra ändå. Hann med Uppsala, Kolmården, Den äckliga Camping trippen, Prag och lite där till. Prag var den bästa men detta året får det bli bra mycket mer.
Har träffat väldigt många nya människor nu när jag tänker tillbaka och knytet många nya kontakter, några som jag glatt ser tillbaka till, andra som inte är lika roliga. Den stora skillnaden med det förgångna året var att jag träffade, förälskade mig och blev av med det. Stor händelse? Bra händelse? Något som får året 2008 som att bli något extra?
Nej jag vet inte, hade det varit så så hade det fortfarande varat. Kan ha helt fel för mig men jag försöker bara se det till saken. Dock så var det ett händelserikt år som spelat stor roll.
Om jag ska dra upp de absoluta bästa ögonblicken så var det som vanligt dagarna i stugan i Ljunghusen, som sagt resan till Prag, fotbollsmatchen på stranden med barnen i Skanör, Lyckokakorna som aldrig blev av i Uppsala, Monsterfylla-med-buzz-kvällen, Kolmårdens vinsten, Kevin Keegan återkomsten, Ballkongen i alla dess bemärkelser, Den officiella klagodagen slog igenom men utan Issa, "Horan" dog äntligen, känns som att jag kan fortsätta i all evighet och det pallar varken ni läsa eller jag skriva. Året var helt okej med andra ord men 2009 ska bli bra mycket bättrre.

Vad bjuder 2009 på då?
Först och främst så ska det resas mycket mer, sen så håller huset på att bli en bostadsrätt, stora förändringar på jobbet, har blivit lovad med fest och fler gratisdrinkar, ska börja studera någon kväll i veckan är det tänkt, 4:e året på TNT, helt enkelt mycket på gång och jag har possitiva vibbar från alla håll och kanter. Kan mycket väl vara året då allt går min väg, eller så finner jag mig bara i skiten med ett stort leende på mina läppar.
För hur saker och ting än går så är jag en dubbad blanner och en förevigt Smack-Max

Kommentarer
Postat av: 20000000000000000000000009

Horan dog! känns lite sorgligt ändå :(

2009-01-01 @ 19:49:16
URL: http://memickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0