Uppdatering

Vad händer, vad har hänt och vad kommer att ske?
Ibland så önskar man att man bara kunde säga "inte fan vet jag", men tyvär så är jag en lite mer färgstark person än så även fall jag är en bitter jävel med ett glatt humör.
Så vad har egentligen hänt den senaste tiden?
Jo först och främst så har jag nu jobbat ett tag på min nya indelning av mitt distrikt och även fall jag kommer att sakna vissa kunder otroligt mycket som jag ej längre kommer att ha hand om, även mitt älskade österlen så känner jag mig väldigt glad över att få tagit hand om västkusten och de stora städerna.
Har även börjat hitta lite i Lund nu när jag har hand om den staden, något som jag trodde var omöjligt. Något som varit ett stående skämt gällande mitt lokalsinne i Lund, mitt Everest som jag blev tvungen att bestiga. Lösningen som jag hittade var att undvika centrum och de enkelriktade gatorna samt använda min Gunnar-Petter Simonsen (GPS), efter det så blev det bra mycket enklare, till och med enklare än att hitta på Trelleborgs landsbyggd.
Vad händer just nu då?
Som vanligt så får jag väl säga totalt för mycket, totalt för snabbt men volvo står för säkerhet. Dock så är det väl så som jag vill ha det och det är vad jag gillar.
Har börjat spela boll igen och gissa vad? Mina knän är inte lika glada för det som jag. Ska jag vara helt ärlig så är heller inte formen lika bra som jag hade velat men det är fantastiskt roligt i alla fall. Får nog dock kolla lite mer fotboll på tv:n för att hitta bollkontrollen på riktigt, kanske en lången på det också så att jag vet att det är på allvar.
Så vad kommer att hända framöver då?
Det finns väl en hel del inbokat men jag försöker att mest bara ta en dag i taget. Fest imorgon men annars en lugn helg. Vill mest vila upp mig för att se om jag orkar se Superbowl på söndag. Tror dock tyvär att detta kommer att bli första gången på 9 år som jag kommer att missa det pga att energin är lite låg just nu och jag försöker göra mig själv en tjänst så att jag inte förstör mig själv.
Men som sagt, just nu så tar jag en dag i taget, jag mår bra även fall tröttheten tar ut sitt. Glädjen finns där och jag längtar tils att dagarna blir lite längre och vädret lite varmare, men man bor väl inte i Sverige för ingeting


"Skriv inte fan på väggen, du är dyslektiker!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0