Att sälja via reklam

Jag och min tankar igen här, de blir till och med nästan värre framåt natten. Men i alla fall, jag tänker ibland på denna bit från filmen Yrrol där en snubbe vid nman Claes Månsson gör reklamfilmer om sig själv. Detta är ju bara så förbaskat bra, tänk om man vore så rik så att man hade kunnat göra detta.Inte för att det ska vara av någon nytta utan mest bara för att man kan det och för att det vore förbannat roligt.
Därför så har jag lite förslag till mitt framtida jag som tjänar miljoner i månaden och röker Cohibas till frukost och tvingar i mig rysk kaviar, mest för att det ska smaka med skumpan.

  • Max Hartler, the freshmaker
  • När jag är med min Max, vill jag helst vara ensam
  • Max Hartler, det känns tryggt
  • More gloss, more shining, Max Hartler
  • Vid muskelvärk och ledvärk, Max Hartler
  • Max Hartler, om kroppen själv får välja
  • Hartler, Das Hartler
  • Max Hartler, Im loving it!
Ja, det finns hur många bra reklamsnuttar som helst som man hade kunnat göra om sig själv. Helst så ska det vara i 80-tals kostym och jag ska se sjukt sliskig ut, ej älskvärd och endast pumpa ett jätte ego, ett stort självförtroende som inte borde finnas, För då kan man se sig själv som en produkt på ett helt annat vis, bra mycket mer än vad dagens kändisar gör

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack Maxen! Japps får nog ringa daj snart å prata ut lite! Kräm

2009-07-13 @ 11:52:54
URL: http://misscrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0