DM-rekord och en god gärning

Värt att kommentera, idag så sattes det DM-rekord i Malmö. Espressohouse på lilla torg hade idag 2 gäster som fikade i 8 timmar, 8 timmar och en nota för under 150kr. Till och med en betalning sämmre än ett IT-cafe. Detta är inte bara världsklass utan något helt makalöst. Detta rekord borde ej gå att tangera och jag är själv väldigt chockad.
Självklart så var det jag som skapade detta rekord och jag väntar medalj från Ilmar inom det närmaste.
Inte nog med det så lyckades jag göra en god gärning också, jag hittade en mobiltelefon vid bankomaten hemma vid och plockade självklart upp den, ringde det senaste slagna nummret och meddelade att jag funnit en telefon och att det är den som jag ringer ifrån, bad henne meddela ägaren att jag har den i säkert förvar och att ägaren kan ringa upp sin mobil under morgondagen för att få den hämtad.
Detta gör mig fan stolt, jag hade blivit så otroligt glad ifall någon hade gjort det för mig ifall jag hade blivit av med min mobil. Känns så roligt att kunna ge en sådan känsla till någon annan

Kommentarer
Postat av: Anonym

principsak? okej... men vad snällt

2009-07-12 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0