Hallå formen!

Det sägs att man aldrig ska skylla på alkoholen och allt som gäller fest, dagar som denna så skiter jag i vilket, nu kommer mitt bittra skrik med ett vackert leende då solbrännan som som lacken på en bil.
Semester ska vara gott, därför så gör jag den lite extra god och lite väl för ofta. Istället för att ha infunnit sig på gymmet var dag så har stranden, festen och allt annat lockat mig mer. Positiv som man är så vill man skämma bort sig själv och tanken ligger mest i, jaja, det blir nog bra ska du se. Där emot så sa resultatet något helt annat idag.
Jag som alltid brukar klaga över de som stönar som idioter nere på gymmet, idag så var det mer jag som var den idioten. Krafterna lekte kurragömma, armarna kändes som gummi och vikterna var inte på den nivån som de ska vara. Med andra ord, denna gången så har jag inget annat val än att säga det, spriten och festen är den goda boven i dramat. Utan någon häftig biljackt, utan några häftiga kommentarer så har den tagit en bit av det man byggt upp. Det enda jag kan påpeka är att jag fått härliga minnen men att det nu är dags att rycka upp sig.
Nu byter jag ut biran mot vitaminer, kreatin och protein. Jag ska inte jaga upp mig tidigt om morgonen, har såväl liv som karaktär. Men det ska tränas mer eller mindre var dag oavsett ifall det är på morgonen eller mitt i natten.

Ibland behöver man ett välmående mer än en öl, ibland är ibland idag. Dumt bara att man ska vara törstig just idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0