Lite av en stolt FarmVille-missbrukare

Först så fann man facebook, insåg hur roligt det var att ta kontakt med gamla vänner, lägga ut festfoton och allt som hör där till. Ja ni vet allt sådant som blivit modernt och häftigt. Att man festar och att man gör det sanslöst, med stil och redlöst är väl vad vi 80-talister medförde till menyn. Tror i alla fall det är därför som facebook slog som en ordförande klubba i buken.
Därför så har jag, precis som många andra tagit nästa steg i utvecklingen. Nej det är inte att skaffa Mac, det borde fan alla ha gjort vid detta laget, där emot så är det senaste FarmVille. Nu har man bytt ut bilderna av tungt festande, flertalet brudar och allt för många drinkar till getter, kossor och plantage. Istället för att spana efter allt onödigt så lägger man energin på sina grödor och ja, ni vet allt det där viktiga som hör till.
Självklart så finns det en statustrappa på detta, vem klarar sig utan liksom? Nej så om ni måste veta så är jag nu "Fancy Farmer" men tror att rangen kommer ha lyft upps ett snäpp eller två inom kort, något som sätter en stor betydelse på allt i en omgivning. För inte vill väl jag prata med en småbonde inte, Im motherfucking fancy motherfucker... liksom.
Nej men jag tror starkt på detta, det är detta som är det senaste, det är detta som är modet och det är även väldigt grönt. För inte bara odlar man och skördar, självklart så tar man även bilder på skörden.
Så därför är det en självklarhet, jag är fast och jag älskar det. Jag är för stunden fancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0