Samlade meningar

Livet leker men vad gör du av det?

Ska vi skaffa barn ditt industriella monster?

Är du arg eller har du PMS nu igen?

Ifall du bara hade knarkat hade du varit ett tjackluder

Välkommen till Malmö, Mi Casa, So Casa, Vi ser redan botten

Akta dig för gonore, det tar dig bakifrån

Jag är på krigsstigen men jag orkar inte ha något syfte

Global uppvärmning eller solsemester?

Även skräpmat är bättre än svält

Kroniska sjukdomar är vad man får leva med

Det är svårt att ta sig i kragen när slipsen sitter för hårt

Ensamrätt för eget bruk sökes!

Jag lever drömmen men jag vaknar snart

Helt jävla arbetsknarkad

Rätta mig om jag inte har fel

Jag velar för att jag egentligen vill men inte pallar

Gråt inte över spilld mjölk, det finns mer i kylen

Jag bländar ingen men jag sjunger ändå

Är det okej om jag bäddar själv imorgon?

Kärleken finner man inte på hittegods avdelningen

Du är så jävla tråkig att du inte ens blir bjuden till din egen begravning

Vi har yttrandefrihet, därför ljuger jag

Jag är inte lillgammal, jag är mer invalid

När ekonomin går tungt hjälper inte modifast

Jag får väl ta och arrendera ut mig eller nånting

Finner jag skäggbiffar i himmeln så blir jag fan vegan

Det står fan inte perfektion på min dörr inte!

Dina grodor har varken ben eller hoppar

Tysk är ett skällsord

Jag är inte full, jag är karaktäristisk

Som en försupen Bambi på is

Finns på intranätet din jävel!

Om du står på mitten av nordpolen, gå söderut

Materiella ting är inte allt, mitt begär efter det är

Det kostar att ligga på topp och jag lider

Du var mig lagom ful du

Hade jag bara kunnat så hade jag, lika dant om jag hade velat

Om man blir äldre med åren kan man väl lika gärna glömma bort tiden

Oförglömligt medvetslös

Som ett förflutet är framtiden alltid bättre

Du är en frilansande bidragstagare din jävla politiker

Som ett kretslopp kommer du tillbaka till mig

Som en flugen tanke som aldrig landa

Som en livlös fest trots estrella

Att vara rik vänsterpartist är som att vara en kräsen swinger

Solblekt hår med fortfarande brun

Kallt som Bahamas

Levande döda skulle verkligen förändra ordet död

Du är som en volvo, "jag rullar"

Jag är öppen för förslag men jag vill inte

Om jag inte hade varit ytlig så hade det sett annorlunda ut

Hade Jesus levt idag hade han immigrerat till Sverige

Som en treo-buffe i ingemansland

Fuckoff, get clean!

Fitt-trollets jävla horfanskap

Efter regnet kommer solsken

Tron har översats till fakta utan leenden

Livet lutar och du också

Glimten är en glömt en i ögat

Man tillkallar inte solen, man åker utomlands

Som ett brev på posten gick det inte hela vägen fram

I might be the biggest fish in your pond, but I just wanna fuck

Vissa har så många dåliga sidor att de som är bra måste vara sjukt bra

Som kroniskt oattraktiv

Så som det gått måste jag flirtat utan kunskap

Jag lovar inget men jag håller allt

Karman gick för att handla men kom aldrig tillbaka

För att tänka grönt måste man göra något ogrönt för att sedan göra det bättre

Varför göra ett yrkesval när det var det som ledde mig hit?

Tala inte i stora bokstäver, jag är dyslektiker

Som ett fynd utan extrapris

Ska vi kraga?

Innerst inne är vi alla naturister som bara vill äta fallfrukt

Jag är en livs gourmet hela vägen ut i fingerspetsarna

Det är bättre i afrika, där har dem inte ens börjat spela golf

Det är som frustrerat roligt

Varför åka på en räkmacka när man kan ta taxi?

Född till att vara den du vill ha

Du är som ett munherpes

Fina flickor gör annat i fantasin

Får jag fresta med en städskrubb?

Jag leker med livet

Skillnaden mellan svart och vitt är färgen

Förföriskt otacksam

Inte ens tvålen biter på dig

Desperat säkert men med viss tvivel

Man kan ju inte mer än misslyckas, det är bara illa när man gör det till en vana

Jag är inte solidarisk, jag är mig själv

Jag är inte bakis, det är en livsstil

Du är så ful så att du är en förnedring
 
Jag är inte ute efter sex, jag vill bara ha barn

Trallar lite på krigsstigen

Halvhjärtat men ändå kärlek

Vi gular på hälsokontot

Frasse känner säkert Hasse och Hasse är garanterat polare med Bosse och det heter min pappa

Är man sist så blir man inte omkörd

Jag vet att jag överskattar mig själv, annars hade jag aldrig sagt att jag är bäst

Halft ärligt för att vara helt ärlig, detta är livet

Hartler, Das Hartler

Man blir sjukt rädd nu när det finns en influensa som drabbar oss svin

Som prissatt av en mäklare

Jag är inte tjock, jag är smalhetsbefriad

Jag är inte full jag har pollenallergi

Nej men Helmer är hungrig

Helmer behöver även nikotin

Som i en klass av sig själv, särklass

I Göteborg kan man till och med heta Glenn, då är väl ändå inget omöjligt

Nej men det är ingen fara, min pappa är skilsmässo advokat

Fuck you, jag är vacker

Ska vi kramas med en högre potential?

När tandborsten flyttar in är det roliga över

Även fula behöver kärlek

Livet är en fest, se till att du blir bjuden

Ät för fan, fettman är ärftligt!

Som att pissa på en panda

Två vita helger och du har förlorat dig själv

Varför efterfrågar ingen matlagning i kontaktannonser utan bara skitsnack?

Hittade du henne på hittegodsavdelningen?

Som en samlastning med sopbilen

Yra inte, det finns alkohol för det!

Lev två gånger för säkerhets skull

För en högre livskvalitet, välj mig

Du är mycket, ibland för mycket men du är inte finkänslig

Precis som vi skapar behov så skapar vi problem

Vad som än händer kan man som sämst lära sig vetskapen om att man trott fel

Även levande ljus dör

Livet är långt, borde dock vara längre

Allting blir bättre med åren, det handlar bara om att tro på det

Skillnaden mellan vetenskap och filosofi är vad någon tror sig bevisat och vad en annan tror

En gång i tiden gick man fram till tv:n för att ändra kanal, det var inte ens lågkonjuktur då

Man kysser många grodor innan det blir en prinsessa

Glöm aldrig bort att i helvetet så betalar man aldrig för värmen, bara för nöjet

Arv är så pass rättvist att det även ingår sjukdomar

Varför kriga när man kan kramas?

Hallå din gamla mensvärks terrier

Detta är ingen jävla välgörenhet!

Jag inte bara snygg, jag är korkad också

Dont touch me pleas, your a fucking decease

Hat är ett starkt ord, därför som jag använder det

När karma knackar på dörren är det tur att man har säkerhetsdörr

Köldskador på pitten, levern läcker som ett såll. Då vet man att man är i form

När du står med ryggen mot ringkanten är det inte repen som bär dig utan viljan av att fortfarande stå

Från en bitter jävel med ett glatt humör

Vår kärlek är förhistorisk

Botten upp, du sover hos mig ikväll

En applåd för oss hörselskadade

Jag kramas med en högre potential

Jag skulle vilja reklamera ditt första intryck

En förlåten syndare är fortfarande en syndare

Även jag har bibel 2000 för en modernare syn på religionen

Sluta kritisera dig själv, det är mitt jobb

Jag är inte fet, jag är gurmet

Absolut, själv? Vem fan är du?!

Någon måste hugga timber för att man ska kunna trycka pengar

Han är så snål att han inte ens kan bjuda på ett leende

Är livet för mörkt så tänd lampan, ett steg i rätt riktning

Om jag satt i rullstol hade jag använt löparbandet var dag

Moral är individuelt, resultatet lika så

Varför som en brev på posten när det inte är spårbart?

Flensa på du bara!

klappa inte vilda hundar, dem kan ha rabies

Varför relationshantera när det finns öl?

Psykiskt instabil är när man innerst inne gett upp men ändå gör något

Skriv inte fan på väggen, du är dyslektiker!

Jag är den som är den, jag är inte den andra jäveln som står i kön

Är du så pass full att du tror att du kan gå på vatten bör du räddas från att drunkna

De största misstagen i livet är dem man ej kommer ihåg

Glöm aldrig bort att gammal kärlek rostar aldrig trotts att den står i diskvatten var dag

Andras okunskap skapar verklighet

Jag vill vara idioten som du söker i ditt liv

Oavset vad du säger så är jag den andra

För evigt tänkande, för evigt fri

Varför famla i mörkret när man kan tända ljuset?

Ingen är perfekt, påpeka det inte hos dig själv

Sluta prata i gåtor, det får mig att tänka på fader farra

Är man dum i huvudet får kroppen lida

Inte bara är du skadat gods, du går på skrymme också!

Slipa inte för mycket på din självbild, det blir inte du i slutenden

En lögn är inte en lögn fråns den är avslöjad

Överskatta dig själv - För du är inte snygg

Människan är korkad, vi vet ju inte ens vårt eget bästa

Mitt hjärta sviktar men du är inte ens i närheten

Varför åka på räkmacka när man kan ta taxi?

Skyll på någon annan - Då tar inte du smällen

Förlåt ifall jag går snabbt fram baby, jag har en offensiv läggning

Alla säger att dem är bäst men ingen kan svara på frågan varför

Funkar inte saker och ting i livet kan man alltid skaffa barn

Är det största problemet i ens liv att kaffemaskinen är sönder, då har man det bra

Hoppas inte för mycket - Jag har gett upp!

Om du söker sanningen, börja hos dig själv

Sexans växel ligger mellan vansinnet och lyckan

Man kan inte fly från något när man har en stor tv med 100 kanaler

Detta är inget adjö, bara ett sett att säga att vi aldrig ses igen

Är du tillräckligt impulsiv kan du bli normal

Fredspipa ger också Canser

Hade jag varit lite snyggare så hade allt bara blivit för enkelt

Man kan inget mer påverka än ens egna beslut

Nyskilld och nästan vacker

Förväntas det stort så lev med det

Om allt i livet hade varit grönt hade tvätten blivit enklare

Jag är inte gud men jag misslyckas var gång jag försöker vara

Ibland så är livet bara så jävla vackert och ibland är ibland alltid, ibland är nu och framöver

Man dansar inte finsk tango utan vodka

Mår man dåligt får man sanera med alkohol, mår man bra gör man lika så

Hur tappad är du på en skala?

Spegeln säger inte mer till mig än vad jag redan vet

Bara för att jag är ett kap så går jag inte under namnet REA

Världen är inte svart och vit, den är rund och står aldrig still

Lite bitter måste man vara, det är ett tecken på att man förstår verkligheten

Kärleken är fan ta mig inte blind, den är efterbliven

Om skrattet förlänger livet så är du skylldig mig större delar av ditt liv

Hade jag varit Jesus och gjort vin till vatten, hade världen aldrig blivit sig lik igen

ser du inte ljuset så dra för tusan upp persiennerna

Hur ensam är du?!

När man ser ljuset i tunneln vet man att det är tåget som kommer

Jag är så snygg att till och med din mamma säger det med fuktiga läppar.

Mitt sexliv är så bra så att mina grannar röker efteråt

Jag är Fucking snygg, vad fan är du?

Kan du sluta snigla på mitt ben, jag försöker att beställa

Hade det inte varit för att spriten hade varit så jävla söt så hade jag valt dig

Inte nu, jag är nykter!

Varför smeker du på mitt lår när du har ett eget!?

Varför ska du vara så kräsen när inte jag är det?

Imorgon är allt en minneslucka,  så utnyttja tillfället

Hade du bara varit som jag så hade jag kunnat älska dig

Det är inte dig det är fel på... men inte på mig heller

Somliga jobbar, andra provar solstol

Blanda inte in mig i vårt förhållande

Jag som trode att vi skulle vara kompisar med en högre ambition

Hade jag kunnat trolla hade du inte varit här

Inte för att vara sån... men du är rätt bra ful

Hat är et stakr ord, det är därför som jag använder det

Det är inte ett adjö, bara ett sätt att säga att vi aldrig ses igen

Jag har ett morgonmöte imorgon

Bjuder du på frukost också?

heeeeelt-ärligt, vem fan är du?

Igår var jag full och du snygg, idag är jag bakis och situationen helt annorlunda

Hellre magpumpning än magkatarr

Jag tänder inte på killar, du tänder inte på brudar... vi har ett utbyte

Livet är en fest, se till att du blir bjuden

Det är fan ta mig inte så enkelt som andra tror att vara snygg

Fader, jag har syndat och det kommer att hända igen

Att trilla och falla är samma sak, men vad gjorde du för mig?

Ät gul snö, det kan vara öl

Skulle jag kunna trolla så hade du inte varit här

Sköna lirare lirar längst, pappa lirar ikväll

Mitt leende ljuger aldrig

Jag har gett upp på sådana som dig, men du kan försöka ändå

Jag hånglar inte, jag är allergisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0