Semester!

Im fucking out of office!!!!

Vilken känsla, nästan tårögd. Helt jävla underbart!
Lyckades flytta in alla saker idag till det nya kontoret, fick med vinflaskorna till Emil (han är värd vart enda en efter alla bra resultat) och jag fick allt småfix på plats och lade in "out of office" i mailen. Är helt obeskrivligt underbart!
Inte nog med det så har jag fått en plats brevid Clara på kontoret och det uppskattar jag verkligen, kommer att bli roligt. Hann även med att säga till alla att ge fan i min Newcastle mugg, det är inte tillåtet att ta på min kärlek och jävlar inte att dricka ur den!
Men men... det blev happydance så fort jag lämnade dörrarna bakom mig, stereon spelade musik, jag sjöng med och kunde inte hålla tillbaka den traditionella bildansen, detta är en dag då jag inte kan förneka att jag är glad.


Karman gick för att handla men kom aldrig tillbaka, nu är det sommar, semester och livet leker!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0