Var sitter min GPS-märkning?

Jag börjar uppriktigt sagt bli lite rädd nu för tiden. Jag får höra allt vad jag gör från andra runt omkring mig även fall jag inte öppnar truten något alls. Hur kan folk veta vem jag träffar, vad jag dricker i baren, hur andra tycker och tänker om mig osv?
Hatar bara att få de frågorna, frågor som "vem var hon brunetten?", "Hon var söt hon men vem är det?", "Så du är ute med en blond nu?"... Jag vill bara svara "Hur fan ska jag veta!".
Men nej, det känns bara märkligt att jag får höra på alla håll och kanter från andra när jag varit ute på en dejt. Speciellt när jag själv inte pratar om det något alls och än värre är det då jag själv är så otroligt dålig på att se tecken som sedan andra påpekar specefika situationer från mina kvällar.
Detta är rent ut sagt bara sjukt, så var fan sitter min GPS-sändare och hur får jag bort den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0