Höjdpunkterna från midsommar

  • Äggkasstning
  • Tävling om vem som får in mest potatisar i munnen
  • Halvstrippet
  • "Vi behöver två sorters korvar!"
  • Sådan sjuk dribbler att han dribblade av sig själv samt byxorna
  • Skill-Gill och Andy tar en downsyndrom bild, ruggigt bra på avstånd
  • Skapar en mänsklig pyramid, tjejen som står på mig och Marcus utbrister; "fan man ser min fitta!", snabb kör respons från mig och Marcus; "Tackar!"
  • Bohemisk musik via flaggstång, jag och Marcus fick rådet att vi skulle prova att skriva lite mer egna texter men att vi med all säkerhet skulle lyckas slå igenom precis som Bassy
  • Slevkriget i köksmiljö
  • Mr Månsson gav löftet att lägga ut bilderna på facebook, en storslagen debut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0