Uppdatering i korta drag

Sömnen lider allt mer och mer, semestern kommer att komma välbehövlig. 3 veckor kvar efter morgondagen sen är det solsken och fest i 4 veckor. Än bättre var det att få resan till Gambia inbokad också, drar den 19:e november och det höjer helt klart humöret.
Har varit ett tufft år och ett sverige bäst resultat på CTR-rapporten satte näst intill tårar i ögonen på mig, äntligen på gång. Tråkigt dock att än en gång behöva byta innesäljare och en ny inkörsperiod kommer att sinka mitt arbete. Försöker dock bara att se framåt och hämta energi och kraft.
Tränar på som en galning och gör allt för att förbättra fysiken även fall det är uppehåll från bänken som tagit ut alla krafter på bröstet men det finns ju annat att träna också. Även så har jag börjat tänka framåt till nästa års Göteborgsvarvet men med ett krånglande knä så är det powerwalk i uppförsbacke som gäller och även fall det gör ont så känns det som att det går framåt, får ta ett steg i taget helt enkelt. Även att förlora något kilo till för att underlätta, så denna månaden är mest till för förbränning och uppvilande av vissa muskelgrupper.
Jag har blivit besatt igen, sådant som inträffar då man hittade SimCity till min Ipod. Spelar som en galning och har så otroligt svårt att släppa det. Ett helt underbart spel som gör mig till spelmissbrukare.
Har en utekväll i Helsingborg framför mig imorgon som kommer att bli riktigt roligt. Kommer att hålla mig helt nykter igen, något som börjar bli till en rutin. Dock inget som kommer att hålla i sig allt för länge, öl är ju så gott. Där emot så kommer det att bli roligt att gå ut och visa att jag kan dansa, skämta och ha det hur roligt som helst nykter också, nästan så att det till och med blir än roligare.
Treoveckorna har inletts. Treo, sälj avdelningens svar på skumpa. Där emot så gör skallbanken semestern än mer efterlängtad. Det ska kännas att man lever.
Fortfarande inget frieri från Marikas sambo och hela TNT slår ut med armarna. Ge oss på säljavdelningen hans nummer så kan vi se vad vi kan göra. Bara vi får sätta om den som en starter så går det nog rätt fort.
Sist men inte minst, ta det för helvete lugnt nu Denkan! Jag har inte glöm bort frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0