Veckans saker

Veckans ikon: Den moderne strandtennisspelaren

Veckans ord: Skidel-di!

Veckans måste: Sol, vind och vatten, höga berg och... ja släng på en bira

Veckans mening: Nej men det är bara för att jag är dum i huvudet (förlåtmig tecknet!)

Veckans stad: Halmstad (Frulle någon? Halmstad, ska vi säga klockan 07.00 imorgon?)

Veckans Big No-No: Mc-ful-frulle-Fucking-DeLuxe

Veckans dryck: Monte Rosso

Veckans kvinna: Min mamma


Veckans Rating: 8.2
Semestern startar på fredag klockan 16.30, jag har fått nycklarna till huddan och det är dags att börja bli brun. Träningen ska höja tempo, sanden mellan tårna ska göra sitt och ölen ska svalka en glad ung kille som njuter med ett stort leende. På fredag smäller det, "Fuck you, jag är vacker!" också skrattar jag gott. Vad som än händer så ångrar jag inget, jag är kroniskt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0