Dagens I-landsproblem

Jag tror att alla vet hur underbart det är att vakna en lördagsmorgon, göra frulle, slänga på sig ett par slitna jeans för att sedan knåda i soffan framför tv:n. Men just denna morgonen så insåg jag något, mina byxor som jag fick på mig trillade ner från höfterna innan jag hann komma till soffan.
Går alltid med bälte annars men insåg nu att jag måste börja köpa nya byxor. Kan inte förstå att jag är nere på storlek 32 precis som Seinfeld, är lite kränkande och det får mig till att börja träna lår igen för att komma tillbaka till den rätta storleken.
Så därför säger jag, snacka om I-landsproblem! Två I-landspromblem i en smäll. Känner att det är så pass krävande att jag måste klämma ner en öl eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0