Det är pricken över i:et av sexigt

Plötsligt så slår det en, vad som borde varit en självklarhet redan från början. Dock så är inte hjärnverksamheten tillräckligt aktiv för att kunna förstå allt från början.
Men jag har ju ett visst hat mot tafatthet och finner det väldigt avtändande. Folk som klagar och klagar men aldrig gör något åt det, personer som tycker synd om sig själv konstant som ursäkt för att inte göra något åt problemen, samt alla andra liknande saker som man kan stöta på.
Är ingen nyhet men det förklarar en hel del då jag insett att rakhet är fan ta mig sexigt. Tänk er till exempel att istället för att höra "oh vad jag är hungrig, jag vill ha frukost" på morgonen så hör du orden "jag är hungrig, jag köper frukost!". Eller varför inte "Fan det är inget på tv, jag hyr en rulle" istället för "fan, fittan, satan" och ett allmänt åskmoln på någon timmes tid.
Inte bara är det den typen av situationer utan även när man är ute, varför ska man behöva spela alla dessa spel? Hade det inte varit perfekt om man bara skippat det och tagit en bira i baren istället med ett stort leende då man från början kan säga "jag vill inte höra gammla tråkiga historier, det är fest och var lite glad för fan!".
Självklart att det inte går hem, men man måste ju få ha en fantasi om den perfekta världen även fall den skilljer sig från alla andras.
Och varför inte en rakhet som i meningen "jag skiter fullständigt i vad vi gör bara det är en dejt och du är på". För att det, det är inte bara speciellt utan även något jävligt vackert. Därför så sätter jag rakhet som pricken över i:et av sexighet, det talas ifrån hjärtat och man slipper allt annat bullshit som är allt utom sant.
För den som säger smöriga kommentaren på krogen och är man har ingen skruvdragare hemma, och den tjejen som pratar så fint på utestället vet man aldrig ifall hon tigger drinkar som en tysk flicka vid vägkanten av autoban eller ifall hon verkligen är den som hon utger sig för att vara. Så pass att det nästan får gå under beteckningen "veckans I-landsproblem".

Så inte fan orkar jag skriva mer, jag är hungrig. Pappa ska äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0