Det bästa med

Har en negativ inställning många gånger till SMS då denna produkt kan vara ganska bra jobbig att bli jagad av. Där emot så är jag ju en bitter jävel md ett glatt humör och tänkte därför att jag skulle hitta fem bra punkter med SMS som följer nedanför, endast för att tona ner på inställningen till detta fenomen.

  1. Man kan ta lång tid på sig att svara till den som skickat något till en och förklara det med att telefonen klyddar som alltid, jävla Tele2!
  2. Man kan skylla på att det måste varit någon annan som skrivit just det SMS:et
  3. Se hur snabbt man kan avsluta en SMS-konversation genom att vara kort
  4. Att SMS:a folk som hatar SMS till och med mer än vad jag själv gör
  5. Få ett SMS av någon som bidrar med något

Oj, det är värst vad mycket det blev på Bitterskalan direkt kände jag. SMS:et skrattar totalt för lite är min första känsla i detta ämne. Är SMS:et på väg att bli ett I-landsproblem eller kan någon vända på denna trend?

Kommentarer
Postat av: Mickan

mina härliga fylle sms vänder ju på det hela i-lands problemet =) dom vill man ju liksom inte bara vara utan:P

2009-04-01 @ 12:02:17
URL: http://memickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0