Det måste vara världens sämsta karma

Det är näst intill att man börjar sjung "gör det igen för oss Markoolio" för att försöka hitta ironin. Men till och med jag hittar inte ironin i dessa fall då inte bara min privata dator har stupat utan även min jobbdator har fuckat upp sig och gör att jag inte kan komma åt min mail hemma ifrån.
Jag hatar Microsoft, jag hatar det bolaget mer än något annat i denna välrd och jag kan inte vara ensam om det. Det företaget måste ju verkligen ha världens sämsta karma om det inte hade varit för att medicinmannen i afrika inte har någon dator. För något är magiskt när man får virus utan att ladda ner något, borde det inte vara som barn? Klä barnet varmt när det är kallt, annars så blir barnet förkyld eller något. Använd datorn normalt och håll den varm, då blir den inte sjuk.
Än sjukare är det när jag surfar via mitt PS3 för att datorn inte pallar trycket. Med andra ord så går jag ut på nätet med mitt tv-spel för att datorn inte fixar det. Är det bara jag som tycker att den meningen inte borde vara rätt?
Så om Bill Gates kommer till himmelen så vill jag inte dit, han är mannen med världens sämsta karma i mitt liv. Måtte Djävulen ta alla Microsoft anställda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0