En uppdatering

Denna veckan har det hänt en del även fall det inte varit tillräckligt men ändå okej för att jag ska känna mig nöjd. Så ni kanske undrar varför, jo det gör ju jag med men vad ska man göra. Ska därför här efter förklara för mig själv varför det kan vara just så. För detta är vad jag gjort:

  • Börjat träna på teckenspråk, intressant och roligt att öva på
  • Hämtat ut biljetter till invignings matchen MFF - ÖIS
  • Tog 85kg i bänkpress
  • Sörjer fortfarande över Newcastle United, nu värre än någonsin
  • Fått sålt båten
  • Frisyren har blivit kortare
  • Nytt PB i bicepsträningen 
  • En förkylning
  • 4 treo
Där av så är veckan helt okej, innehåller mycket om inget annat. Så nu kan jag sedan sova hela helgen igenom och hitta formen till nästa vecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOO ångestattack du kan ju inte sälja båten.. nu kan vi ju inte segla över till danmar i sommar :(

2009-03-27 @ 22:50:59
Postat av: hartler

Båt går alltid att fixa fram

2009-03-27 @ 23:16:36
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0